7 motivációs ötlet, hogy minden nap gyalogolj

outdoors-3068267 1920

A legegyszerűbb, bárki számára elérhető mozgás a gyaloglás. De hogyan maradhatsz motivált és hogyan lehet hatékonyabb a napi sétád? Készülj okosan, itt van 7 tipp hozzá...

1. Tűzz ki reális célokat!

Nem érdemes túlfeszítened magad, hamar el fogod veszteni a kitartásodat. Ehelyett legyenek kis, teljesíthető céljaid, amiket idővel fokozatosan növelhetsz. Például kezdj 30 perces sétákkal heti 3, majd 5 alkalommal. Eldöntheted, hogy naponta minimum 4400 lépést teszel meg kezdetben, ezt növelheted 10000 lépés per napra. Jó, ha ezt a célt felírod magadnak egy darab papírra, amikor egy szintet teljesítesz, húzd át és írj alá újabb célokat!

2. Jelentkezz egy eseményre!

Egy sportrendezvényen való indulásra készülni kell. Olyan cél, amiért képes leszel többet edzeni. Ha nem készülsz fel a versenyre, valószínűleg nem tudod végigcsinálni. Elég ösztönző, hogy ne kelljen félbehagynod és végigmenj a távon? Kezdetben választhatsz valamilyen közösségi, jótékonysági alkalmat, ahol nem a profikkal kell megküzdened. Azután emeld a tétet az 5K vagy 10K esetleg a félmaratoni távig!

3. Számold a lépéseket!

Szuper applikációkat találsz a telefonodra, melyek segítenek nemcsak a napi lépésszámod mérésében, de a megtett távolsággal együtt megbecsülik az elégetett kalóriákat is. Állíts fel magadnak egy napi célértéket, amit minden nap megteszel! Elég vicces, amikor hazaérve este, még kőrözöl a nappaliban párat, hogy meglegyen a napi penzumod! Később emelheted a megtett napi lépésszámot, vagy változtathatsz a terepen is, ahol gyalogolsz.

séta

4. Keress edző partnert!

Mindig lesznek olyan napok, amikor nem vágysz testmozgásra. A leghatékonyabb ösztönző egy partner, aki miatt nem hagyhatod ki az edzést. Miatta indulsz el a nemszeretem napokon is. Amellett, hogy nem hagysz ki edzéseket, egy társsal sokkal szórakoztatóbb is a sétálás. Válassz egy családtagot, vagy barátot, de szuper edző és kiválóan motivál egy kutyus is!

5. Jutalmazd meg magad az elért szintekért!

Amikor eléred a kitűzött célodat, jutalmazd meg magad! Legyen örömteli élményed az egyes mérföldkövek elérése! Lehet díj egy új futócipő, egy masszázs, vagy egy élmény program is. Bármilyen jutalmat is tűzöl ki magadnak, az eléréséhez szükséges testmozgás élvezetesebbé válik, megtelik pozitív várakozással.

6. Fedezz fel új útvonalakat!

Nap, mint nap ugyanazon az úton gyalogolni hamar unalmassá válhat. A legjobb módja, hogy motivált maradj és élvezd a gyaloglást, ha új helyeket ismersz meg közben. Hetente egyszer utazz el egy távolabbi parkba, vagy kiránduló helyre! Ezekre a kirándulásokra örömmel készülhetsz, és a sétákat inkább kalandnak és nem nyűgös tennivalónak fogod érezni.

7. Találd meg a miérted!

Néha egészen kis dolgok segítenek továbblendülni a holtponton. Egy háttérkép a telefonodon, motiváló zene, vagy inspiráló idézet a fürdőszobai tükörre ragasztva, emlékeztet, miért akarsz fittebb lenni.

emlékezzrá

Jólesne minden nap egy kis motiváció? Csatlakozz közösségünkhöz a Facebookon: Fit-c9 Csináljuk együtt

Küldetésünk

Olyan világlátást, életmódot, hosszú távú elköteleződést képviselünk, amely garanciája az egyéni kiteljesedésnek, közösségi értékeknek. Emberi kapcsolatokat, bizalmat, kötődést építünk.
Légy csoportunk része, köss új barátságokat, fedezzük fel együtt, hogyan lehetsz testben és lélekben egész, és önbizalommal teli!

Változz és változtass velünk!

Kapcsolat

Kérdéseddel, észrevételeddel kérjük írj nekünk!

Ügyfélszolgálatunkat itt érheted el.

Hétköznap 9-16 óráig hívd a +36-70/413-5656 telefonszámot.

Keress minket itt is:

image4 image1 image3 image2