Egy társ az egészségtudatos úton

 shutterstock-406893472

Amikor elhatározod, hogy szeretnéd elérni az ideális testsúlyod, fittebb, energikusabb lennél, vagy csak tudatosabbá tennéd az étkezési szokásaidat, érdemes bevetned minden hasznos segítséget, amivel könnyebbé teheted az átállást!

Az étkezésekkel bevitt, illetve az edzéssel elégetett kalóriák számolásához nyújt segítséget a MyFitnessPal aplikáció.

 Nekem ragyogóan bevált ez az ingyenesen letölthető app, ami számítógépen és okos telefonon is fut. A telefonomon használom az ingyenes verziót, de fizetősen reklám nélküli változatod is lehet, bár egyáltalán nem zavaróak a hirdetései.

Egyszerű a kezelése, azért jó, ha minimális angol tudással rendelkezel. Először néhány alap adatodat kell megadnod, valamint azt, hogy mi a célod. Én heti 1kg fogyást jelöltem meg, ennél többet szerintem nem egészséges, de lehet ennél kevesebbet is. A megadott paraméterek alapján automatikusan kiszámolja a személyesen neked javasolt napi kalória bevitelt a célod eléréséhez. (Nálam napi 1200 kalória.)

Étkezésenként rögzítsd amit ettél! Mivel a program megjegyzi az általad gyakran fogyasztott ételeket, ez egyre rövidebb időt vesz majd igénybe.

A MyFitnessPal saját adatbázissal is rendelkezik, felismeri a hazai élelmiszerek nagy részét. Ez azt jelenti, hogy elég beírnod a termék nevét és azt, hogy mennyit fogyasztottál belőle és a MyFitnessPal automatikusan hozzáadja a megfelelő kalóriát a napi mennyiséghez. A mobilos alkalmazás még annyival többet tud, hogy a bejegyzést segítő vonalkód leolvasó ikont bekapcsolva, a telefon kamerájával leolvassa a termék vonalkódját, így azonosítja a terméket az adatbázisból. Ha az adott étel benne van az adatbázisban, akkor már csak a fogyasztott mennyiséget kell megadnod. Ezt szeretem a legjobban!

 Segítséget kapsz még a megfelelő étrend összeállításához, megmutatja az elvégzett edzésed eredményességét, illetve az elmentett adataidhoz képest történt változásokat összesíti.

5 fontos tanács, ha kezdő vagy

phones.c16dc7df94eb

 

1. Minél pontosabban jegyzed fel az elfogyasztott ételeket, annál tudatosabbá válsz, könnyebb lesz megvalósítanod a célodat. Szánj rá eleinte kicsit több       időt, később ez néhány perces rutinná válik!

2. Minél alaposabb vagy a bejegyzések elkészítésénél, annál hatékonyabbá válik a programod. 

3. Ne csapd be magad! Inkább jegyezz fel mindent, hogy pontos képet kapj- akár a hibáidról is! Ebből tanulsz a legtöbbet.

4. Időben jegyezz fel mindent, ez segít, hogy szokásoddá váljon a tudatos étkezés! 

5. Ha nem találsz pontosan megfelelő ételt, válassz egy hasonlót!

5 további segítség, hogy sikeresen elérd a célod 

like Emlékeztetőt küld, ha elfelejted feljegyezni valamelyik étkezésedet. 

like Hozzákapcsolhatsz, szinkronizálhatsz vele más applikációkat. (Én a Runtastic appot használom, a mozgásprogramom követéséhez. Minden edzéssel          elégetett kalóriát automatikusan átküldi és beszámítja a napi kalória mennyiségbe.)

like Felvehetsz barátokat, akik segítenek abban, hogy motivált maradj, üzeneteket küldhettek egymásnak. 

like. A prémium verzió részletesebb tápanyag összetételről, makro elemekről, stb. informál, és reklámmentes.

like Kipróbálhatsz további ajánlott applikációkat.

Hogyan használhatod egyre profibban?

starMentsd el a kedvenc receptjeidet! (Most kezdtem el használni, nagyon egyszerű, és praktikus.)

starKeress recepteket az adatbázisban, egy zöld pipa jel mutatja, hogy részletes tápanyagtáblázatot találsz a recepthez.

starHasználd a vonalkód leolvasót! (Egyszerűen imádom: pikpak felismer mindenféle élelmiszert!)

starBármelyik weboldalon talált receptet lementheted a gyűjteményedbe. 

starÉttermek nevét beírva bejelentkezhetsz az adatbázisukba, és megtekintheted a kiválasztott étel összetevőit. (Nem tudom, működik ez nálunk?)

3 módszer, amivel közelebb kerülsz a célodhoz

MyFitnessPal-Steps-752x472

 

ideaMinden nap végén nyomd meg a „Complete Diary” gombot! Ha látod az adott napod eredményeit, segít, hogy kitarts elhatározásod mellett! (Biztatásul megsaccolja, milyen eredményt érhetsz el, ha minden napod hasonlóan teljesíted a jövőben.)

ideaAzonos körülmények között mérd meg a testsúlyod, és frissítsd az adatokat!

ideaLátogasd meg a „progress” haladás oldalt! Itt grafikusan láthatod az elmúlt időszakban elért eredményeidet.

Te milyen eszközöket használsz, hogy megkönnyítsd az életmódváltást?

Írd meg nekünk!

Szívesen kipróbálnánk, ha van bevált ötleted! 

 

Küldetésünk

Olyan világlátást, életmódot, hosszú távú elköteleződést képviselünk, amely garanciája az egyéni kiteljesedésnek, közösségi értékeknek. Emberi kapcsolatokat, bizalmat, kötődést építünk.
Légy csoportunk része, köss új barátságokat, fedezzük fel együtt, hogyan lehetsz testben és lélekben egész, és önbizalommal teli!

Változz és változtass velünk!

Kapcsolat

Kérdéseddel, észrevételeddel kérjük írj nekünk!

Ügyfélszolgálatunkat itt érheted el.

Hétköznap 9-16 óráig hívd a +36-70/413-5656 telefonszámot.

Keress minket itt is:

image4 image1 image3 image2